
V letu 2025 so bila slovenska gospodinjstva deležna prelomnih sprememb na trgu električne energije. Porabniki so zato postali bolj pozorni na vse, kar dobavitelji elektrike ponujajo – in za kakšno ceno. Skupina Petrol - Petrol in hčerinsko podjetja E 3 - ponudila odgovore, ki so v marsičem presegli zgolj dobavo električne energije.
Za področje dobave električne energije je bilo letošnje leto vsekakor zelo pestro. Z odmikom od regulacij cen se je oblikovanje cen vrnilo v roke dobaviteljev, uveljavila so se nova pravila pri obračunavanju omrežnine in ponovno plačujemo prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnji električne energije iz OVE in SPTE (prispevek za OVE in SPTE). Vse to je gospodinjstva postavilo pred novo realnost in eno najpogostejših vprašanj je spet, kako v tem dinamičnem okolju izbrati dobavitelja elektrike, ki bo zanesljiv, cenovno dostopen in hkrati tudi trajnostno usmerjen.
Tržni preobrat ponudil nekaj izzivov, a tudi več svobode
Ko so marca letos določanje tržnih cen elektrike v celoti prevzeli dobavitelji, smo porabniki to spremembo najprej začutili na naših mesečnih položnicah. Gospodinjstva so bila primorana razmisliti, kako lahko najbolje ohranijo nadzor nad stroški, dodaten izziv pa so predstavljale še spremembe pri obračunavanju omrežnine in prispevkov. Kmalu se je izkazalo, da te spremembe s seboj prinašajo tudi priložnosti. Potrošniki imamo sedaj ponovno večjo motivacijo pri izbiri ponudnika, kar omogoča, da dobavo elektrike zaupamo podjetju, ki najbolj ustreza našim željam in potrebam.

Pri tem je ključno razumevanje porabe elektrike v lastnem gospodinjstvu. Če dobro poznate svoje navade – recimo, da večino energije porabite čez dan ali pa, da največje porabnike energije vestno vklapljate zgolj ponoči – ste na dobri poti, da ohranite popoln nadzor nad vašimi računi za elektriko.
V podjetju Petrol so zato odjemalcem ponudili celovito izkušnjo, da lahko porabo elektrike nadzorujejo na vsakem koraku in se s tem povsem izognejo neprijetnim presenečenjem na mesečni položnici. Vsi njihovi odjemalci imajo namreč dostop do preglednega in intuitivnega portala Moj Petrol, kjer lahko spremljajo mesečno porabo, oddajajo stanje števca in imajo tako popoln nadzor na računi. Poenostavili so tudi prehod na Petrol Elektriko, ki je možen s podpisom pogodbe preko spleta ali s klicem na telefonsko številko 080 22 66. Celoten postopek tako opravite kar iz domačega udobja, brez obiska poslovalnice.
So pa v Petrolu poskrbeli še za eno prednost – Zlate točke. Stranke jih zbirajo z računi za elektriko in drugimi nakupi v Petrol klubu, potem pa po želji unovčijo za različne popuste in privlačne akcije.
Paketi, prilagojeni vašemu življenjskemu slogu
Podjetje E 3, ki je del skupine Petrol, ponuja več paketov oskrbe z električno energijo, zasnovanih glede na različne navade slovenskih gospodinjstev. Gospodinjstva se med seboj razlikujejo po številu družinskih članov, dnevnih navadah, starosti, uporabljenih napravah in načinu ogrevanja. E3 paketi vam omogočajo, da izberete takšno oskrbo z električno energijo, ki je najbolj prilagojena navadam in potrebam vašega gospodinjstva.
Na voljo so 4 različni paketi, med njimi tudi paket E3 Zeleni, ki je zasnovan za okoljsko ozaveščena gospodinjstva. Zagotavlja elektriko iz obnovljivih virov in nudi posebne prednosti, če vaše gospodinjstvo stremi k skrbi za okolje in temu primerno prilagaja porabo električne energije. Preverite, kaj ponuja paket E3 Zeleni.

Sklenitev pogodbe za dobavo električne energije s podjetje E 3 je prav tako enostavno kot pri podjetju Petrol in se lahko izvede preko spleta ali telefonske številke 080 34 45. Za vsa dodatna vprašanja so na voljo tudi na e-naslovu [email protected]. S paketi E3 odjemalci pridobijo tudi vse dodatne ugodnosti, ki jih prinaša povezava s Petrol klubom.
Priložnost za prihranek z dodatkom trajnosti
Po podatkih Agencije za energijo se v Sloveniji povečuje število menjav dobaviteljev elektrike, kar kaže na vse večjo osveščenost potrošnikov. Gospodinjstva so začela razmišljati o svojih navadah pri porabi elektrike, bolj zavestno pristopajo k uporabi nižjih tarif in tudi obnovljivi viri postajajo vedno bolj ključna prioriteta. Ker je obenem menjava dobavitelja postala zelo enostavna in hitra, brez prekinitve oskrbe, je to še dodatna spodbuda potrošnikom, da poiščejo najboljšo ponudbo zase in svoje gospodinjstvo.
Petrol in E 3 sta z več kot 185.000 odjemalci dokazala, da sta z zanesljivostjo, uporabniku prijaznimi digitalnimi rešitvami, ki omogočajo nadzor nad porabo, ter s predanostjo trajnosti prava izbira za praktično vsak tip gospodinjstva. Preverite aktualno ponudbo ali pokličite na brezplačni telefonski številki 080 22 66 (Petrol) in 080 34 45 (E 3). Izberite pametno in ohranite nadzor nad energetsko porabo v vašem gospodinjstvu.